quarta-feira, 8 de agosto de 2012

The reason why I chose Bangerhead.se in Sweden ou Porque eu escolhi a Bangerhead.se na Suécia.

Hi there!

If you don't live in Sweden, this post might not be very helpful for you, but if you do live here and just loves cosmetics as I do, pay very close attention to this. I have been testing a few online shops in Sweden and just elected the best one by now: Bangerhead.se!
No I don't make any money in order to be saying that online, but they are the only ones sending free samples in Sweden by now. I tried eleven.se, they sent me my first package ever without a single extra treat in order no keep the client or just to be nice! Strawberrynet.com didn't send any treats either, but they don't charge for the delivery service, so I will stick to Bangerhead.se and Strawberrynet.com, and I hope the other shops in Sweden understand that keeping clients is much more than doing only what they expect from you!
And for you who still don't believe in the power of make up, I'll leave a picture of my favorite Asian girl!

Essa é pras brasileiras viciadas em cosméticos que moram na Suécia! Eu tenho testado algumas lojas online pra comprar produtos de maquiagem e para os cabelos. E elegi a Bangerhead.se como favorita, simplesmente porque eles mandam amostras! Acho o gesto fundamental pro caso das empresas que querem fidelizar clientes! A Eleven.se não me mandou nada, e era a minha primeira compra. A Strawberrynet.com também não mandou nada, mas eles não cobram frete, já é uma demonstração de preocupação com o cliente! Vamos ver se aqui na Suécia eles conseguem entender o conceito de fidelização do cliente de uma vez por todas, né! Mês que vem, voltarei a comprar com quem me valoriza como cliente, é claro! E pras que pensam que maquiagem não é fundamental, deixo-as com minha amiga oriental, porque uma imagem fala mais que mil palavras! Rs

Nenhum comentário:

Postar um comentário